Actueel

04-05-2018

Vacature .NET Developer

Jij bent sterk analytisch ingesteld, initiatiefrijk en bent nieuwsgierig naar de plek waar dit allemaal tot zijn recht komt. Hebben wij jouw aandacht? Mooi, dit is wat wij jou kunnen bieden:


29-03-2018

Nieuwe website voor Petit Verbindt

Petit verbindt haar klanten door een totaalpakket aan telecomdiensten, beveiliging, domotica en IT-oplossingen aan te bieden aan haar klanten. Petit onderscheidt zich op een aantal punten van andere aanbieders. Zij hebben de kennis in huis om de wensen van de klant om te zetten in een perfect afgestemde totaaloplossing en installeren en repareren zelf de apparatuur. Daarnaast voeren zij producten van betrouwbare merken, maar behouden wel een onafhankelijke positie, zodat er een eerlijk advies uitgebracht kan worden dat gebaseerd is op kosten en baten over de gehele levensduur.

Met de service van Petit Verbindt ben je altijd verbonden. Dat is het credo van Petit Verbindt en daarmee ook de gewenste uitstraling voor de nieuwe website.


26-02-2018

i-Minded is 15 jaar!

Op 1 maart van dit jaar vieren wij alweer ons 15-jarig jubileum. En dat is natuurlijk reden voor een kleine terugblik op onze geschiedenis.


20-02-2018

Nieuwe website voor Redirect

Redirect biedt maatwerkoplossingen op het gebied van de gehele "career lifecycle". Vanaf instroom en onboarding tot en met talent- en leiderschapsontwikkeling, duurzame inzetbaarheid, stress & verzuimpreventie en end career reflections (langer doorwerken). Het streven van Redirect is om gedurende de gehele employee journey een hoge toegevoegde waarde te kunnen bieden. Dit doen ze op een frisse en vernieuwende wijze. Deze werkwijze moest uiteraard ook goed naar voren komen op hun website.


18-01-2018

E-mail is nog steeds effectief, blijkt uit het Nationaal E-mail onderzoek 2017

E-mail is een veelgebruikt communicatiemiddel dat nog altijd (ondanks de enorme populariteit van social media) door veel bedrijven voor uiteenlopende doelen wordt ingezet. Om een beeld te kunnen schetsen van de beleving van dit medium, wordt er sinds enkele jaren door Spottler en CG Selecties een jaarlijks onderzoek gedaan. Eind 2017 is dit Nationaal E-mail onderzoek alweer voor de vijfde keer uitgevoerd. Een samenvatting van het onderzoek is samen met de conclusies in een helder rapport gepresenteerd.

Hieruit blijkt dat e-mail nog steeds een zeer effectieve manier is om je (commerciële) boodschap onder de aandacht te brengen. De belangrijkste bevindingen hebben wij daarom even op een rijtje gezet.


Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Meer informatie    OK